RADIO VOCATIV

vineri, 16 martie 2012

photo haz

*** Ş: - Ai grijă, omul negru e în sală, masa trei!
       S: - Aha, am înţeles, acum ştiu unde să pun bomba...



*** să fie pe undeva  pe aici, omul negru?



*** Lenuţo, sunt cu băieţii la o bere. Când mă întorc, să nu-l mai găsesc pe ăla de la şase
citind Sportul în izmene... să-şi tragă dracului un pantalon pe el, că nu-i frumos. Vecini, vecini, dar nici chiar aşa!
clik



***  El: - Mmmmm! ce culoarrre arrrrre drrrresul ăsta... şi ce forrrrmă!
        Ea:- Hm! tipul ăsta mă dezbracă din priviri. Phiu! nu înţeleg de ce mi-e cald.
clik




*** Raluca : - Dă, Doamne, să nu mă împiedic pe scenă!
       S: - Ce bine-i miroase părul, a levănţică. O folosi săpun de casă ca Maria Dragomiroiu?
clik
 


*** La naiba, n-am avut timp să-mi tai unghiile acasă... o fac aici, cine mă vede? Ups!
clik



*** Mda! Adrian Suciu-,,Cînd vine moartea, am s-o pun capră'', nu e rea ideea.
clik



*** Fetelor, e sexy pleata lui, nu-i aşa?
clik



***   Licean trăgând joint Adrian Suciu.
clik



***W.  Of! îi tot explic, îi tot explic!  nu-i atentă deloc, îşi pileşte unghiile...
       L:  Am pus castraveţi şi gogoşari, dacă mai pun şi varză sunt gata. Începem Walter?
clik



*** x: - Domnule, acoperă-ţi capul ăla, că-mi intră lumina în ochi!
clik



***  Bauuuuuu! Adică ce, nu v-aţi speriat?
Păcat!




***  Eşti atent? numaram până la zece apoi tragem... Unu doi...trei
clik




***fatăăă! nu te fă băţ în ziua de ciomag! nu-mi face poză acum, când sunt cu gura plină, că te alerg...
clik


*** Ş: - De ce ai ochii atât de roşii?
       R: - Ca să te pot topi pe tine mai bine...
clik



*** (telefonul fără fir)
x1:- am pierdut pariul...
x2:- Am pierdut pariul...
x3: Am pierdut...
x4: Am pierdut ?+?+?+?+

4 comentarii:

  1. 1 comentariu: inscrie-te la "miercurea fara cuvinte"!

    RăspundețiȘtergere
  2. e de bine sau de rau?
    nu cunosti pe cineva care m/ar putea ajuta sa scriu dialogul direct pe imagine? ar fi mai interesant
    asa mi/a sugerat un prieten drag :)))
    merci pentru semn
    ave

    RăspundețiȘtergere
  3. comentariul nr 3: e de rau. am fost admonestat ca sunt cel mai vorbaret fotograf. daca te inscrii si tu, m-am scos!

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru cei ce pot sa taca macar miercurea:
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Share |