RADIO VOCATIV

duminică, 17 iunie 2012

replici lirice (renga sau scriere la patru mâini) Claudia& Alex


ultimul copac, duminică îmi era
A mai căzut un copac
Din pădurea mea

De câte ori simt că sunt puternică
Dumnezeu mai doboară unul
Şi-ncă unul, şi-ncă unul
Până când securea lui îmi spintecă pântecul

Ultimul, duminică îmi era,
Lumină din lumină,  în hăţiş întunecat de singurătate,
Un altar de bucurie  a fost
Ramurile-i vibrau în hohot de frunze
Străluceau în hala de umbre
din adâncul tăcerii mele

pădurea din mine, refuză să plângă
rămâne împietrită
defrişată până-n centrul  pământului ei

am să dau foc tuturor copacilor
să nu  mai crească în mine
iubirea
şi nici durerea
pentru că amândouă au aceeaşi rădăcină
spre suflet


C&M

copacul pierdut





ultimul în pădurea de cleștar

din rana spintecată izvor de-ambrozie apare
lăstari somnoroși ridică părul spre cer
hrănindu-se zgomotos necontenit 
în pântecul zdrelit de securea destinului
frunze crude croiesc o simfonie
şi mângâie  tăcerea

pădurea dansează 
bătăi de inimi suspinând
lacrimi de rouă se preling pe trup
până-n centrul pământului renăscut

ieri lăstari firavi pocnind în pântec
azi impunători își flutură pletele aurii
ce vor mângâia stelele

fiecare copac e o stea pe calea lactee
uite cea de acolo sunt eu
cel de-acolo ești tu
celălalt îți e duminica pierdută
strânge-l la piept și nu-i mai da drumul
toți (copacii) sunt azi o săptămână-ntreagă
de duminici

răsări-va dragostea  
iubirea pierdută-ntre copacii dintre stele
să aplaude frunzele frenetic 
bucuria vieții renăscute


V&A



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share |