RADIO VOCATIV

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

folk la tine acasă - odată am ucis o vrabie


Soarele apune dupa niste maguri
Si rasare in flacari din mare.

Odata am ucis o vrabie.
Am tras cu prastia in ea si-am lovit-o.
Pe urma o zi si o noapte intreaga
Am tot plans-o si am tot jelit-o.

Pe urma o zi si o noapte intreaga
Am tot plans-o si am tot jelit-o.

Nu m-a batut mama, nu m-a certat.
In mana tineam o bucata de paine.
Degeaba mi-a spus, degeaba mai plangi,
Ce-ai omorat, omorat ramane.

Degeaba mi-a spus, degeaba mai plangi,
Ce-ai omorat, omorat ramane.

Mai tarziu am crescut flacaiandru,
M-am indragostit nebuneste de-o fata.
Nu stiu de ce, intr-o zi a murit
Si-n alta zi a fost ingropata.

Nu stiu de ce, intr-o zi a murit
Si-n alta zi a fost ingropata.

De mult nu mai trag cu prastia-n vrabii,
De mult nu mai merg la nici o-ngropare.
Soarele apune
Soarele apune
Dupa niste maguri
Dupa niste maguri
Si rasare in flacari din mare.

Hei! Hei! Hei!

Soarele apune
Soarele apune
Dupa niste maguri
Dupa niste maguri
Si rasare in flacari din mare.

Hei! Hei! Hei!

Soarele apune
Soarele apune
Dupa niste maguri
Dupa niste maguri
Si rasare in flacari dïn mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share |